قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی

شیوا جلایری لایین؛ حسین جعفری ثانی؛ غزل جلایری لایین

دوره 4، شماره 11 ، تیر 1402، ، صفحه 82-111

https://doi.org/10.22054/qric.2023.66405.347

چکیده
  هدف از این پژوهش قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی است. روش کیفی از نوع قوم نگارانه وجامعه شامل کلیه مدارس دوره ابتدایی و جامعه بومی شهرستان مرزی لاین است. پس از تحلیل یافته ها به کمک روش تحلیل محتوای موضوعی یافته ها در9 مولفه از جمله ناتوانایی های معلمان غیر بومی در محیط های بومی،ترس بومیان از ضعیف ...  بیشتر